Spanning en sensatie.. - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Johan en Maaike - WaarBenJij.nu Spanning en sensatie.. - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Johan en Maaike - WaarBenJij.nu

Spanning en sensatie..

Blijf op de hoogte en volg Johan en Maaike

29 Juli 2014 | Nederland, Katwijk-Midden

Hallo allemaal,

Zo, daar zijn we dan. Van een aantal mensen kregen wij de vraag of we ook een blog zouden bij houden.. Dit leek ons wel een leuk idee! Vandaar dat jullie op deze pagina de ins en outs van deze fantastische trip kunnen lezen.

Het plannen van de reis begon al begin oktober. Het idee was er, maar nu de reis nog volledig naar onze zin indelen. Toen kwamen de vele vragen; 'Waar willen we naartoe? Wat willen we zien? Hoeveel dagen hebben we nodig?'
Na een aantal goede adviezen, hadden wij al snel onze reis samengesteld.

Na lang wachten is het dan eindelijk zover..

Morgenochtend zal om 8 uur het vliegtuig vanuit Amsterdam vertrekken naar Detroit. In Detroit hebben we ongeveer een tussenstop van 2 uur. Hierna vertrekken we naar Phoenix. Phoenix is tevens ook het beginpunt van onze reis.

De koffers zijn ingepakt, de tickets liggen klaar en het eerste verslag is getypt.

Dat er nog vele mogen volgen met mooie ervaringen en foto's.

Bye bye!

• 29 Juli 2014 - 23:28

Nel Rog:

Erg leuk dat we jullie kunnen volgen, kijk al naar2e verslag uit hoor!
    Hele goede vlucht toegewenst en tot horens van af de overkant!
    Groetjes Nel

• 30 Juli 2014 - 14:25

Maaikie:

Hey Johan en Maaik,

Super leuk dit! Ik ga jullie uiteraard ook volgen!
    Een goede reis en heeeel veel plezier.

xxxxxxxxx Maaike