Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Johan en Maaike - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Johan en Maaike - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Johan en Maaike

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hello,

Weer 1,5 dag geleden dat wij wat op de site hebben geplaatst. Gister zijn wij begonnen in Zion park. Het was al een mooie route om doorheen te rijden. Het park was veel groener, had een aantal watervalletjes en voor de echte avonturiers kon je met behulp van touwen langs de rotsen omhoog lopen. Deze tocht zou maar liefst 8 uur duren, dus dat was iets te lang. (Niet dat ik het vol zou houden, maar het had wel een gave tocht geweest)

Nadat we bij een shuttle bus op verschillende plaatsen zijn gestopt, om wandelingetjes te maken en wat foto’s te schieten, zijn we terug gegaan naar de auto. 5 uur verder en vele kilo’s lichter, doordat we zoveel vocht waren kwijt geraakt. Het was in het Zion park namelijk erg warm.

Op naar Las Vegas! Een stad waar je, je ogen uitkijkt en die nooit slaapt. Nou daar is niets van gelogen. Op de route naar Las Vegas toe, zagen we opeens allemaal hoge gebouwen uit het niets tevoorschijn komen. Het was een beetje heiig, dus we zagen de stad pas echt goed toen we er om heen reden. Doordat we een afslag te vroeg namen, hebben we nog een gedeelte van ‘the strip’ mee gepakt. Wat een gekkenhuis om hier te rijden!

De auto afgeleverd bij de Valet-boys van het New York hotel en op naar de incheck-balie. Wij waren niet de enige, maar we hadden alle tijd. Eenmaal ingecheckt en bijna een kamer upgrade rijker, uiteindelijk de upgrade niet genomen omdat we dan geen uitzicht over The Strip hadden, op naar de kamer. De koffers werden later afgeleverd, nadat we een belletje hadden gepleegd naar een speciaal nummer.

Het werd nu wel tijd om Las Vegas, ik bedoel het grote hotel, te verkennen. Eer dat wij het hotel uit waren, waren we alweer 45 minuten verder. Wat een grote, kolossale bedoeling. Het lijkt hier wel één grote kermis attractie. De rollercoaster die door en langs het hotel heengaat, de oude dametjes die volop aan het gokken zijn, de vele eetgelegenheden en niet te vergeten een bar genaamd; ‘Coyote Ugly’. Voor de meeste dames onder ons wel bekend, maar vooral voor de mannen een onvergetelijke ervaring. Wie wil weten wat je daar allemaal kunt doen als man en vrouw zijnde, moet je maar even op de hotel site kijken;)

In de avond de watershow bij het Belaggio hotel bekeken, zijn we gaan gokken en hebben we heerlijk gegeten in het Outback restaurant. Ome Aad en tante Nel, bedankt voor de tip! Het vlees was hier zo heerlijk.
We hebben m&m’s gehaald bij de m&m winkel, puur omdat ik die buizen met m&m’s er zo leuk uit vond zien, en we hebben eindelijk een stok voor de Go pro gevonden!! Joepie de poepie! Straks gaan we hem volop gebruiken als we weer over The strip lopen.

Vanochtend genoten van de heerlijke ochtend zon aan het zwembad en hebben we net ons buikje vol gegeten bij een hamburger tent hier in het hotel. Verschrikkelijk lekker, maar ook verschrikkelijk slecht. Ach, je moet er niet teveel aan denken. We lopen ook heeeeeel veeeeel;)

We gaan ons nu weer klaarmaken om een aantal hotels te bezoeken.

Groetjes vanuit Las Vegas!

• 08 Augustus 2014 - 07:36

Gemma:

Wat een verhaal weer. Ben zo jaloers!! Geniet ervan, maar zo te lezen doen jullie dat volop! Xx

• 08 Augustus 2014 - 13:57

José De Vreugd:

Dik zullen jullie echt niet worden, met al die wandelingen. Geniet van alles lekker verder. T is nog steeds heel erg leuk om alles te lezen. Wat n belevenis ! Xxxx