Het regent, het regent, de pannetjes worden nat. - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Johan en Maaike - WaarBenJij.nu Het regent, het regent, de pannetjes worden nat. - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Johan en Maaike - WaarBenJij.nu

Het regent, het regent, de pannetjes worden nat.

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Johan en Maaike

04 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Page

Hai Dutch people,

Vandaag hebben we rond een uur of half 9 Grand Canyon Village verlaten om een 3,5 uur durende tocht te maken naar Page. Jammer genoeg zat het weer niet echt mee. Het begon allemaal met bewolking en motregen. De vele mooie uitkijkpunten op de route hebben we niet kunnen zien. Helaas pindakaas, maar we konden er niks aan veranderen. Het weer werd er onderweg echter niet beter op. Het begon echt keihard te regenen. Pas toen we vlakbij Page waren, ging het miezeren en stopten het uiteindelijk met regenen.

We zijn vandaag naar de Horse shoe bend geweest. Een ontzettend mooi uitzichtpunt. Echt prachtig! Hierna hebben we de Glen Canyon Dam bezocht. Een hoge, indrukwekkende stuwdam. Die ervoor zorgt dat het water van Lake Powell ook daadwerkelijk in Lake Powell blijft.

Na terugkomst hebben we een duik genomen in het zwembad en hebben we nog even in de hot tube gezeten.

Ook moesten we onze buikjes weer vullen, dus zijn we op aanraden van Marlies, naar de Denny’s gegaan. We hebben heerlijk gegeten en ze hadden heerlijke Strawberry cheesecake milkshakes. Hier komen we dus zeker nog een keer terug.

Ondanks het weer, vandaag toch nog wat kunnen doen. De Antilope Canyon verplaatsen we naar morgen. Deze is vandaag niet doorgegaan door het weer. Morgen hopen we toch echt wel dat we de Canyon kunnen bezichtigen.

En mam/pap… wat betreft dekbedovertrekken… Dat kan hier een gat in de markt zijn;) Ze hebben hier namelijk tussen twee lakens het dekbed zitten. Erg vervelend als je het koud hebt, want wij gaan dus echt niet zo slapen. Namelijk een vies idee. Elke avond (koud of warm) wordt het dus alleen een lakentje.

Groetjes allemaal!

P.s. morgenmiddag, na het bezichtigen van de Antilope Canyon, zullen we naar Bruce Canyon gaan. Hier verblijven we dan twee nachten.

• 04 Augustus 2014 - 12:03

Marlies Zuijderduijn:

Ik wist niet dat wij familie waren ;)? Haha!

• 04 Augustus 2014 - 16:17

Maaike:

Hahahha super grappig Marlies!
    Sorry, dacht dag het mijn nacht was hahahaha.

Maar bedankt voor je super goeie tip:)

• 05 Augustus 2014 - 04:04

Brigitte:

Nou jullie zitten wel heel dichtbij. Wij zitten nu bij Zion National Park en gaan morgen 5 augustus richting Page. Om daar 6 augustus een excursie te hebben. Leg jij een envelope neer?

• 05 Augustus 2014 - 04:07

Maaike:

Heee Bri!

Wij zijn net weg uit page. Wij zijn daar maar een nachtje gebleven. 6 augustus brengen wij nog even een bezoekje aan Zion, dus leg jij daar nog wat neer?
    Welke steen of welke berg? ;)

• 05 Augustus 2014 - 18:15

Josedevreugjosedevreugd@planet.nl:

Hihaaaaa, heb dit verslag ook eindelijk kunnen lezen, WiFi nog steeds..... Voor hoe lang... Oké Maaik gaan we opzetten! Xxxx